بیانیه بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در راستای اجرای طرح جهاد تواصی زنجیره حفظ مؤمنان در انتخابات ۱۴۰۰

بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام

🔸 نقش آفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همچون فعالیت در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت است و جهاد فی سبیل الله محسوب می شود و لذا همه باید در این راستا نقش آفرینی کنیم.

 

🔸 بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اعلام بیانیه ای آمادگی خود را برای ورود به پای صندوق های رای با دعوت از گروه های جهادی و بسیجیان جهادگر با اجرای زنجیره طرح تواصی جهت حفظ وحدت، مشارکت بالا و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام نموده است.

 

🔸 متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم متدین و شرافتمند استان ایلام،گروه های جهادی و جهادگران بسیجی

کشور ما هم اکنون در شرایط بسیار حساسی از گذر زمان قرار گرفته است، که خدای ناکرده هرگونه غفلت یا کم توجهی می تواند خسارات جبران ناپذیری را برایش بهمراه داشته باشد.

هم اکنون که در محاصره شدید و عجیب تبلیغاتی دشمن قرار داریم، ریشه‌ای‌ترین و نخستین جهاد، ایجاد امید در باور مؤمنین است لذا راهی به‌غیراز تواصی به‌ حق و صبر در شکستن محاصره وجود ندارد. گفتمان انقلاب اسلامی، امتداد حیات طیبه، حکمرانی الهی و رشد بشریت است. زنجیره توصیه به حق در بین مردم از واژگان بسیار مهم راهبردی در قامت اسلام ناب است و تحقق آن تراز سلامت و پیشرفت جامعه اسلامی را رقم می زند. مقام عظمای ولایت، قطع جریان تواصی را بسیار خطرناک دانستند و فرمودند افسران جنگ نرم نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد و تحقق زنجیره توصیه به صبر و حق در میان مردم، احساس ناامیدی، تنهایی و ضعف اراده را در جامعه از بین می برد و دشمن جرات اقدام نخواهد داشت.

بنابراین از کلیه گروه های جهادی و جهادگران بسیجی درخواست می گردد با تشکیل ستاد عملیات فرهنگی و تبلیغی در گروه های جهادی با موضوع استفاده از فضای معنوی در ایام پیش رو از ظرفیت بی بدیل گروه های جهادی در تحقق گفتمان این طرح  در راستای هر چه باشکوه تر انتخابات استفاده نمایند.

1. گسترش امید به آینده، امید و باور به توان مردم، تقویت و تثبیت عزم واراده مردم برای حرکت و قیام، افزایش آستانه تحمل و مقاومت جامعه و ایجاد زمینه همگانی به صبر و حق، حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات با انتخاب اصلح محورهای اجرائی شدن این طرح است.

2. انتخابات یکی از دستاوردهای گفتمان حضرت امام (ره) در نظام اسلامی است که همچون نعمت بزرگی در اختیار ماست و لذا باید قدر این نعمت اررزشمند را به خوبی بدانیم.

3. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت و ساختن آینده ای روشن از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه حل مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین المللی را فراهم می کند.

4. حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه عزت آفرین و غرورآفرین خواهد بود جلوی طمع دشمنان را خواهد گرفت و جامعه اسلامی را از شر تهدیدات بیمه خواهد کرد.

5. مشارکت سیاسی مردم برای تعیین سرنوشت خود یکی از آرمان های امام(ره) و اهداف انقلاب اسلامی است که در طول این سال ها همواره تحقق پیدا کرده و مردم خودشان در مدیریت کشور نقش داشته اند و لذا مشارکت مردم در این انتخابات از اهمیت ویژه تری برخوردار است.

6. نقش آفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همچون فعالیت در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت است و جهاد فی سبیل الله محسوب می شود و لذا همه باید در این راستا نقش آفرینی کنیم.

خدا را شاکریم از اینکه بار دیگر پیام آزادی و مردم سالاری کشور عزیزمان ایران، در روز جمعه به گوش همه جهانیان خواهد رسید.

 

در مقطع حساس کنونی که مظلومان، محرومان و طبقه مستضعف جامعه فریادشان طنین‌انداز شده و خواهان عدالت و برابری همه اقشار این خاک پهناور هستند، دل‌های ما نیز به دور از تعصب و با منطق و تعقل همراه آنان شده و به ندای عدالتخواهانه شان لبیک می‌گوید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.