رزمایش مقتدرانه ۵۲۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور

رزمایش مقتدرانه ۱۰۰ گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام

بسیج پاره تن مردم است

همزمان با آغاز هفته بسیج رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی با رمز یا امام حسن عسگری(ع) در ایلام آغاز شد.

سردار قدرت اله کریمیان ظهر امروز در آغاز رزمایش خدمت رسانی گروهای جهادی در استان ایلام اظهار داشت: در استان ایلام 1 هزار و 100 گروه جهادی فعالیت دارند که یکصد گروه در این رزمایش شرکت می‌کنند.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با بیان این‌ که 5200 گروه جهادی در سراسر کشور این رزمایش را برگزار می‌کنند افزود : هدف از اجرای رزمایش  کمک به مناطق محرم و رفع محرومیت زدایی در نقاط محروم استان ایلام است.

وی افزود: این رزمایش از امروز ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۸ آذر ماه، به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت که امیدواریم طی این مدت بتوانیم ماموریت‌های مشخص شده در این رزمایش را برای خدمت رسانی به مردم محروم استان به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

وی گفت: این گروه ها در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، بهداشت و درمان، و در قالب پروژه های چون  آبرسانی به روستاها، پروژه های مسکن محرومین و نیازمندان، لایروبی ....به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ ملک زاده مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز اظهار داشت: بسیج سازندگی در قالب ۱۰۰ گروه جهادی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان، اشتغال افرینی و عمرانیاز مناطق محروم و حاشیه نشین استان خدمات رسانی خواهد نمود.

وی افزود: در هفته بسیج که در استان ایلام همزمان کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام نیز برگزار خواهد شد اقداماتی از جمله :  افتتاح پروژه های محرومیت زدایی که شامل آبرسانی، احداث مسکن، راه های بین مزارع و ... _ اعزام گروه های جهادی پزشکی تخصصی با تجهیزات کامل به مناطق محروم و حاشیه نشین _ توزیع بسته های معیشتی _ توزیع جهیزیه و... انجام خواهد شد.

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

فایل پیوست:

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.