۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی گرامی باد.

رکن اساسی و اصلی در بسیج سازندگی محرومیت زدایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: حضور گروه های جهادی در مناطق محروم با آن تلاش شبانه روزی، عدالت اجتماعی را جلو برده است.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در نشست مجمع جهاد گران بسیج سازندگی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهار کرد: هر جا بسیج ورود کند موانع را بر می دارد چرا که سه فاکتور ایمان، اعتقاد راسخ بسیجی و ولایت‌پذیری را با خود دارند، وقتی بسیج با این سه فاکتور مواجه می شود محدودیتی را نخواهد پذیرفت.

وی گفت: رکن اساسی و اصلی در بسیج سازندگی محرومیت زدایی است و حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم با آن تلاش شبانه روزی، عدالت اجتماعی را چندیدن گام جلو برده است، کارکرد گروهای جهادی موجب بهبود عدالت اجتماعی می شود.

هژبری با بیان اینکه  ۵ نفر از مدیران کل و مسئولانی که در استان نخبه هستند جزء کمک بگیران یکی از موسسات بودند که به درستی خدمات را دریافت کردند و الان در مقام مدیر و حتی پزشک خدمات می‌دهند که این حاصل محرومیت‌زدایی است،  گفت: در مناطق محروم خیلی از دانش آموزان استعدادها و پتانسیل بالایی دارند که تلاش همه‌ی ما بالفعل کردن این استعدادها است.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که ۱۱۸۲ گروه جهادی در استان ایلام شکل گرفته است که آن را به فال نیک می گیریم و مطمئناً با حمایت دولت و استانداران در مسیر حل مشکلات گام برخواهیم داشت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.