معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد؛

عشایر ۴۳ سال پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید دشمن را شناخت و راهبرد او را دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان ایلام؛ سردار "حسین معروفی" معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از شبانان و گله داران استان ایلام که در قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) بانروشان برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: عشایری غیرتمند، آگاه و مومن داریم چرا  که ۴۳ سال است که پای انقلاب و آرمانهای آن ایستادند و ما به وجود عشایر افتخار می کنیم 

وی تصریح کرد: قابلیت های نظام جمهوری اسلامی بسیار است، به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت ملت ما در اوج قدرت و بازدارندگی در جهان اسلام و جهان هستیم.

سردار معروفی گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی و شناختی و رسانه ای بر ذائقه، اراده و رفتار ما مسلط شود و  دنبال تصرف ذهن ملت ایران است.

وی تصریح کرد: ما در بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم  تمامی اقوام و گروهها سیاسی و مذاهب تحت امر امام راحل  برای نابودی حکومت ظلم ستمشاهی یک صدا شدند و این انقلاب را به ثمر نشاندند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در دوران دفاع مقدس اردوگاه شرق و غرب برای نابودی انقلاب نوپای ایران یکصدا شدند اما در این جنگ نابرابر تمام ملت ایران در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جنگ را با فرهنگ عاشورایی به یک دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی گفت: در ایجاد انقلاب همه اقوام و مذاهب نقش داشتند و در دفاع مقدس از همه گروه‌ها، مذاهب و اقوام، شهید، جانباز و آزاده داریم از این رو هدف گذاری دشمن در ایجاد حوادث اخیر انشقاق قومی و مذهبی است.

سردار "حسین معروفی" معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن طی ادوار گذشته از حربه ای برای ضربه زدن به نظام بهره گرفته اند اما هوشمندی ملت بزرگ ایران تمام توطئه های آنان را نقش برآب کرده است.

وی اشاره داشت: دشمن امروز از توانمندی ایران اسلامی؛ قدرت بازدارندگی و هوشمندی ملت ایران واهمه دارد و جرات هیچ حماقتی را ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.